WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

donderdag 2 augustus 2012

TUINBANK MET INSCRIPTIE | TUIN OF PARKBANK MET TEKST | LETTERS OP TUINBANK VOORZIEN


 LETTERS IN HOUT
Een Tuinbank met tekst voorzien.









Een mooi en leuk extra op uw tuinbank is een bijgaande passende tekst.
Je ziet ze geregeld terug in tuinen en parken in Engeland, maar bij ons een beetje onbekend. Een gepersonaliseerde tekst geeft uw tuin of parkbank een extra , aparte en exclusieve uitstraling.  
Zo kunnen er wijsheden, gedichten ,  of een gezegde in de bank gesneden worden.  Alles naar uw wensen.

Maar ook persoonlijke of familiale berichten waarvan alleen de opdrachtgevers de betekenis of toedracht kennen.
Mocht u meer informatie wensen , u kan mij steeds bereiken via mijn website.
http://www.patrickdamiaens.be 

Mocht u nog geen bank in bezit hebben, ik voorzie graag de nodige informatie waar u zich een eventuele teakhouten bank kunt aanschaffen .

Tekst of inscriptie op boombank




Tuinbank met tekst




Tuinbank met Inscriptie


 
                                      Voor meer info  :

SITE : PATRICK DAMIAENS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten