WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

dinsdag 12 december 2017

Herenhuis Magazine | Nederlands magazine publiceert mijn blogitems | Familiewapen CARDONE in hout uitgevoerd


familiewapen in hout | heraldisch wapenschild in hout gesneden |  Familiewapen in hout laten uitvoeren | heraldiek in hout gesneden
Herenhuis Magazine | Nederlands magazine publiceert mijn blogitems |
 Familiewapen CARDONE in hout uitgevoerd

Herenhuis Magazine


Publicatie van een aantal blogitems in Magazine HERENHUIS

Een bijzondere eer, het gerenommeerde Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' publiceert sinds medio  2015 en dit in iedere editie (6 per jaar) één  van mijn 'Ornamentsnijder blog' onderwerpen. De eerste bijdrage in 'Herenhuis'  verscheen in het mei / juni nummer. (23 april 2015)


Het topic was: 'Het heraldisch familiewapen Gravestein aanbrengen op een houten paneel'  dit blogitem had de voorkeur gekregen van de redactie van Herenhuis en mocht als eerst verschijnen in de nieuwe column, 'Uit het juiste hout'.

De januari editie van 2018 zal als thema hebben 'Een bijzonder familieverhaal', het familiewapen Cardone.


Herenhuis Magazine


Herenhuis Magazine | Nederlands magazine publiceert mijn blogitems | Familiewapen CARDONE in hout uitgevoerd
Familiewapen CARDONE in hout uitgevoerd

Ik kan het bijzonder appreciëren dat een aantal van mijn blogitems een positieve impact hebben gehad en dat de redactie van 'Herenhuis' Magazine ze een tweede leven hebben gegeven en op deze unieke wijze vakmanschap, kunde, historie en geschiedenis terug in het daglicht te plaatsen.

Deze 'redactionele' appreciatie geeft mij een gevoel dat ik de juiste weg heb ingeslagen en dat ik  in de toekomst verder zal werken aan de professionele publicatie van interessante blogitems.


Herenhuis Magazine | Nederlands magazine publiceert mijn blogitems | Familiewapen CARDONE in hout uitgevoerd
Familiewapen CARDONE in hout uitgevoerd | Herenhuis Magazine

Ik weet ook reeds met zekerheid welk de volgende blogitems-thema's zullen zijn in de volgende Herenhuis edities van 2018, het is zeker de moeite een abonnement  te nemen,  ik laat u graag verrassen.


Familiewapen in hout laten maken | Herenhuis Magazine | Nederlands magazine publiceert mijn blogitems | Familiewapen CARDONE in hout uitgevoerd
https://www.patrickdamiaens.nl

FB Pagina Patrick Damiaens





Geen opmerkingen:

Een reactie posten