WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

zondag 1 juli 2018

HERENHUIS Magazine, interview met ornamentist Patrick Damiaens | Uitgave nr 66 van Herenhuis

HERENHUIS Magazine, interview met ornamentist Patrick Damiaens |  Uitgave nr 66 van Herenhuis
Herenhuis Magazine
HERENHUIS Magazine
interview met ornamentist Patrick Damiaens

Een bijzondere eer, het gerenommeerde Nederlandse woonmagazine 'Herenhuis' heeft in de juli-augustus 2018 editie, (nr 66) een bijzonder mooie reportage gepubliceerd.
De redactie heeft geopteerd voor een uitgebreid interview, het is een zeven pagina lang verhaal geworden dat mijn kunstambacht en mijn reeds afgelegd parcours in de kijker plaatst.
Bij dit soort van reportages zijn er steeds passende sfeerbeelden nodig. De uitgebreide reportage geeft een mooi beeld weer hoe het er in ons atelier aan toe gaat en fotograaf Otto van Kalkhoven heeft mijn werkplek mooi in de kijker geplaatst. Het geeft een mooi beeld weer van de complexiteit van mijn kunstambacht, hartelijk dank Herenhuis Magazine.

Herenhuis Magazine


In het nummer mei-juni nummer van 2015 verscheen in Herenhuis Magazine een eerste bijdrage over mijn houtsnijblog. Ondertussen zijn reeds 17 blogitems de revue gepasseerd en een 18e staat in het najaar op het programma.
Ik kan het bijzonder appreciëren dat een aantal van mijn blogitems een positieve impact hebben gehad en dat de redactie van 'Herenhuis' Magazine ze een tweede leven heeft gegeven en op deze unieke wijze vakmanschap, kunde, historie en geschiedenis terug in het daglicht wil plaatsen.


Deze 'redactionele' appreciatie geeft mij een gevoel dat ik de juiste weg heb ingeslagen en dat ik  in de toekomst verder zal werken aan de professionele publicatie van interessante blogitems.

Een abonnee nemen.

Mochten er geïnteresseerden zijn die een abonnee willen nemen, Herenhuis geeft jaarlijks zes edities uit, een abonnee kost 32 euro ( juli 2018) en losse nummers in de kiosk, daar kosten ze iets meer. Op jaarbasis 36 Euro voor 6 nummers.
Info Herenhuis website:
https://www.herenhuis.nl/


HERENHUIS Magazine, interview met ornamentist Patrick Damiaens |  Uitgave nr 66 van Herenhuis
'Verfijnd kantwerk in hout'
zoals Herenhuis Magazine aankondigt op haar website.

HERENHUIS Magazine, interview met ornamentist Patrick Damiaens |  Uitgave nr 66 van Herenhuis | Luikse meubelen | Luiks meubel | Herenhuis
Eén van de pagina's, interview met Patrick Damiaens |
Herenhuis Magazine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten