WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

zondag 9 juni 2024

Dhr. Bax uit Gelderland | Het familiewapen BAX - Backx - Bakx | Een familiewapen in hout laten maken.

Dhr. Bax uit de stad Arnhem  |  Het familiewapen BAX - Backx - Bakx   | Een familiewapen in hout laten maken.
Familiewapen BAX-Backx-Bakx


Welkom op mijn ornament en houtsnijblog waar regelmatig nieuws op wordt geplaatst. Duurzaamheid, traditie en met passie vervaardigen, zijn de basis ingrediënten en graag laat ik u kennis maken met de complexiteit van een bijzonder fascinerend kunstambacht.

U wordt uitgebreid geïnformeerd over nieuwe projecten en opdrachten , maar ook over nieuwe ontwikkelingen, bevindingen en houtsnijtechnieken. Uitgebreide reportages over museumcollecties, kasteelbezoeken, ornamentiek of bepaalde stijlperiodes komen aan de orde.

Maar het komt ook wel eens voor dat minder aangenaam nieuws of een ervaring wens te delen met mijn lezers.

Het Familiewapen BAX - Backx - Bakx

Het is nu 3 jaar en 8 maanden geleden dat ik een bijzonder leuk heraldisch project beëindigd heb 
( najaar van 2020), dat tot op heden, nog steeds niet volledig betaald is. 
Het betreft een beeldhouwwerk in opdracht van Dhr. Bax uit Gelderland, een opdracht die hij ons had toevertrouwd in de maand Maart van 2019.

Dhr. Bax  had in het najaar van 2020, toen dit op maat gemaakt beeldhouwwerk klaar en goedgekeurd was,  groen licht gegeven om deze opdracht door een dame/collega van heraldische kleuren te voorzien. 

Haar professionele diensten heb ik ook reeds voldaan in 2020, op uitdrukkelijke vraag van Dhr. Bax.

Hij was bijzonder tevreden over het behaalde resultaat, en liet dit online ook blijken aan zijn 'social media' vrienden en familie.  Ook in zijn persoonlijke berichten die aan mij gericht waren, was hij vol lof over onze noeste arbeid.

Maar nu, bijna 3 jaar later na het beëindigen van zijn opdracht, wachten we nog steeds op een bericht van hem, namelijk de afhandeling van de laatste betaling.

Meermaals werden mails verstuurd met een vriendelijk verzoek tot betaling, maar nooit werd hierop gereageerd. Hij negeert mijn mails volledig. Deze opdracht heeft een bijzonder negatieve ervaring opgeleverd.


Juni 2024:  Na 3 jaar en 8 maanden is deze betaling-overeenkomst nog steeds niet afgehandeld. 

https://www.patrickdamiaens.info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten